Turistična društva so prostovoljna, nepridobitna združenja zainteresiranih krajanov, ki se združujejo zaradi spodbujanja turizma v skladu s splošnim gospodarskim in družbenim razvojem svojega kraja ter zaradi uresničevanja javnega interesa na področju turizma. Na območju občine Rogaška Slatina delujeta dve društvi:
Prejšnja strategija (Strategija razvoja in trženja turistične destinacije Rogaška Slatina) je bila sprejeta leta 2008 in se je nanašala na obdobje 2008 do 2013. Šlo je za prvi tovrstni strateški razvojni dokument za območje občine Rogaška Slatina.
Kljub temu, da ključne strateške opredelitve iz pretekle strategije še vedno v svojih temeljih ostajajo relevantne in aktualne – saj so bile opredeljene na močnih temeljih identitete in zdraviliške tradicije Rogaške Slatine, pa je potrebno glede na izjemno dinamiko sprememb na področju ponudbe in povpraševanja – tako na globalni ravni, v Evropi, Sloveniji in v konkurenčnih destinacijah – oceniti trenutno pozicijo destinacije, identificirati aktualne izzive ter opredeliti strategije in ključne prioritete za novo strateško obdobje.
Strategija pokriva obdobje do 2027, kar sovpada z novo finančno perspektivo (2021–2027)